An Unbiased View of دانلود فیلم deep water

Wiki Article

* دانلود رایگان فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی برای افرادی که توانایی خرید آن را ندارند می‌باشد و جایز نیست افرادی که توانایی خرید فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را دارند، رایگان دانلود کنند *

این فیلم سینمایی دومین ساخته مهران احمدی پس از فیلم سینمایی «مصادره» محسوب می‌شود.

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های گشت ارشاد (۱۳۹۰) و گشت ارشاد ۲ (۱۳۹۵) به‌شمار می‌رود. در این فیلم پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی، ریحانه پارسا و امیر جعفری ایفای نقش می‌کنند. مراحل فیلم‌برداری این فیلم از اواخر خرداد ۱۳۹۹ در تهران آغاز شده بود و پس از ۲ ماه به پایان رسید.گشت ارشاد ۳ در ۲۶ آبان ۱۴۰۰ به‌صورت سینمایی در ایران اکران شد و در حال حاضر دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است.

دانلود فیلم جدید ” گشت ارشاد ۳ ” با سه کیفیت عالی و متوسط

خلاصه داستان : شهربانو مادر سه فرزند است که به جرم انتقال مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده است. او پس از یازده سال زندان، برای شرکت در عروسی پسرش برای چند روز از زندان آزاد می‌شود.

خلاصه داستان: دینامیت داستان آپارتمانی را روایت می‌کند که افرادی از قشار مختلف جامعه، چون ساقی و طلبه ?????? ???? در آن ساکن هستند. در واقع دو طلبه با بازی پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر، ساقی با بازی محسن کیایی و همچنین دو دختر با ایفای نقش نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی هم در این ساختمان حضور دارند که با توجه به تضادهای فکریشان موقعیت‌های طنزی را می‌سازند…

دیدگاه‌هایی که حاوی الفاظ رکیک و توهین آمیز یا مغایر با قوانین کشور و شئونات اسلامی باشند، منتشر نمی‌شوند.

فیلم سینمایی بابسفنجی فیلم سینمایی اکشن فیلم سینمایی خنده دار فیلم سینمایی جذاب

دانلود آهنگ عدنان شنسس به نام دولدور میخانه چی (ایچریم آرکاداش)

دانلود آهنگ جدید دانلود گلچین آهنگ های ماه دانلود فول آلبوم خوانندگان ایرانی

دانلود فیلم سگ بند فیلم ایرانیفیلم های در حال تولید دانلود فیلم سگ بند

دانلود رایگان فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر با لینک مستقیم

مهران احمدی در سینما و شبکه نمایش خانگی رسانه ای نشده است. لذا پیشنهاد می‌کنم که این صفحه را به بوکمارک خود اضافه کنید تا دسترسی آسانتری به دانلود فیلم سگ بند و همچنین حواشی این فیلم داشته باشید.

بازیگران: امیر جعفری، بهرام افشاری، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی ، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح و مهران احمدی.

Report this wiki page